Foros de Supervaca.com

Versión completa: Team America World Police: Special Collector's Edition -r1
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Paramount has officially announced its Team America World Police: Special Collector's Edition for release on 5/17. Also available that day will be Team America World Police: Special Collector's Edition - Uncensored and Unrated. We'll have more details on features soon.
[Imagen: teamamericauncensoreddvd.jpg]
Title: Team America: World Police
Starring: Trey Parker
Released: 17th May 2005
SRP: $27.95 Each

Further Details
Paramount Home Entertainent has kindly sent over the official artwork for rated and unrated editions of the slightly controversial Team America: World Police which is from South Park creators Trey Parker and Matt Stone. Both editions will be available to own in shops from the 17th May, priced at around $27.95 a piece. The unrated edition will run around a minute longer than the rated set, and will add a few bodily fluids to the already graphic sex scene! The film itself will be presented in anamorphic widescreen along with an English Dolby Digital 5.1 track. Paramount has yet to reveal the extra material for this one, but we'll bring you further details very shortly. Stay tuned. For now though, here's our first look at the artwork:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0 ... &n=1&burl=
Big Grin Big Grin ESTUVO BIEN MAMILA Big Grin Big Grin
SALUDOS :drinking:
En serio?

Por que no nos das tú opinión en Cine Y TV para ver a que le tiramos mi airpaco.
Yo la voy a comprar por que sale chente fox con su traje de mariachi panista
SuperToro escribió:Yo la voy a comprar por que sale chente fox con su traje de mariachi panista

Jajajaja nada mas por eso?

Esa parte esta cagadisima, y tambien la película en general, pero definitivamente no para comprarla. A menos que sea en una oferta de esas de 69 pesos un tiempo después.
esta es la portada de la version normal:
[Imagen: teamamericarrateddvd.jpg]
A mi si me hizo reír mucho, lo que no se es si mejor esperarme a la región 4 por aquello del doblaje, ¿ Creen que el doblaje sea del tipo de la serie South Park en TV ?
Yo tambien tengo curiosidad sobre el doblaje, y tal vez como es pelicula de Paramount pase lo mismo que con jackass, que en español no tenia las mega voces pero si trataron de conservar las palabrotas, a mi la verdad me si me dio risa ese doblaje, asi que yo creo que le daré una rentada a team america cuando salga
aqui pueden ver capturas de la version unrated:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0 ... &n=1&burl=
A mi me parecio muy buena la pelicula, por lo menos estuve riendome muchisimo, ahora esperemos que esta edicion especial me haga reir mas Big Grin