Foros de Supervaca.com

Versión completa: I, Robot two disc edition r1
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Title: I, Robot
Starring: Will Smith
Released: 24th May 2005
SRP: $26.98

Further Details
Fox Home Entertainment has also announced the two-disc collector's edition of I, Robot which stars Will Smith. This new set will be available to own from the 24th May, and should retail at around $26.98. The film itself will be presented in 2.35:1 anamorphic widescreen along with both English Dolby Digital 5.1 and DTS 5.1 Surround tracks. Extras will include an audio commentary by Director Alex Proyas and the Screenwriter Akiva Goldsman, a second commentary by Production Designer Patrick Tatopoulis, Editor Richard Learoyd and the visual effects crew and a third audio commentary by I, Robot composer Marco Beltrami. Also included will be a making of featurette, a few outtakes, a still gallery, a Post Production featurette, a Sentient Machines: Robotic Behaviour featurette, a About Science Fiction & Robots feature and another featurette entitled The Filmmakers’ Toolbox & Visual Effects. Completing the package will be extended and deleted scenes, trailers and a few eastereggs.
Pues yo tengo la R 4 de 2 discos y con esa me quedo, ya no le meto más lana...
mas info:
I, Robot: Collector's Edition (SRP $26.98). Once again, you'll get anamorphic widescreen video, Dolby Digital and DTS surround sound, audio commentary by director Alex Proyas and screenwriter Akiva Goldsman, a second commentary by members of the production and effects crew, a third commentary with composer Marco Beltrami, The Making of I, Robot featurette, a production photo gallery, theatrical trailers, the Day Out of Days: The I, Robot Production Diaries multi-part documentary, the Three Laws Safe: Conversations About Science Fiction and Robots documentary, The Filmmakers' Toolbox compositing breakdowns (covering the visual effects work of Digital Domain, Rainmaker Digital and WETA Digital), deleted scenes and alternate endings, and 5 Easter eggs. Whew! Dare you to say all that five times fast.
Con que esta era la tirada de Fox R1 al sacar al principio solo ediciones de 1 disco y SIN anunciar en ese momento que meses después vendria la de 2... los compradores de allá no deben estar contentos.

Lo bueno es que ahora tenemos Yo Robot doble y CON DTS.
El mismo cuento de Day After Tomorrow, yo tengo la version de 2 discos R4, y no pienso cambiarla, prefiero comprar otra que no tenga.
La edición es igual que el R4 a excepción del DTS, cada vez que veo la caja, me viene a la mente el famoso reembolso telegráfico y que NUNCA llego :evil: , Fox nos mintio :cry: :cry: :cry:
Yo no compré ninguna edición, así que veré si me hago de esta nueva edición Wink.
jajaja pero si gastas es porque vas a ver la película :grin:
esta es la portada:
[Imagen: irobot.jpg]
Me gusta más la portada de la edición R 4 de 2 discos
noangels escribió:La edición es igual que el R4 a excepción del DTS, cada vez que veo la caja, me viene a la mente el famoso reembolso telegráfico y que NUNCA llego :evil: , Fox nos mintio :cry: :cry: :cry:

RATAS

:x
Me gusto la pelicula, pero no para reponerla. Me da coraje que hagan esto ya que no sea ni un anio que salio la anterior. Sad
Mmmm no, pues deje pasar la primera edición porque la película la verdad no me gustó mucho, por lo que esta también la dejaré pasar.
Al igual que cinescape, yo me quedo con mi edición de 2 discos R4, esta bastante decente, lo que sí, todo parece a que FOX ya esta aprendiendo de la mañas de Columbia y mientras haya gente que les haga el caldo gordo, ellos felices.
ya cambiaron la portada:
I, Robot: All Access Collector's Edition
[Imagen: irobotallaccesscedvd.jpg]
Esta pinchisima, el Will Smith parece el Tiger Woods enojado y sin gorra.
Pues espero comprar alguna edición cuando esté + barata...por mientras no. :grin:
Yo compre la sencilla de R1 y solo le puse el disco 2 de la R4 y el otro lo fui a cambiar