Foros de Supervaca.com

Versión completa: Hitch r1
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Title: Hitch
Starring: Will Smith
Released: 14th June 2005
SRP: $28.95

Further Details
Columbia Tristar Home Entertainment has officially announced Hitch which stars Will Smith as Alex “Hitch” Hitchens, a legendary New York City “date doctor” who, for a fee, has helped hundreds of men woo the women of their dreams. The disc will be available to own from the 14th June this year, priced at around $28.95. The film itself will be presented in 2.40:1 anamorphic widescreen along with both English and French Dolby Digital 5.1 tracks. The only extra material will be some behind the scenes featurettes and deleted scenes. English and French subtitles will also be provided. The art is attached:
[Imagen: 679204h.jpg]
Yo la quiero, pero a un precio + razonable, mínimo unos 14 dlls con el tax ya incluído! :grin:
Pues no la vi en el cine, a ver si la rento
cinescape escribió:Pues no la vi en el cine, a ver si la rento

Si es de renta a lo mucho, porque a algunos les pareció entretenida, a mi me pareció nefasta la película. Mala mala mala.
En contactodvd.com aparece lo que parece ser la portada de R4 y dice widescreen, ¿será??, ya que en R1 saldrán los dos formatos y de ley columbia siempre nos da el full.
[Imagen: 679204bh.jpg]
no está subtitulada... Sad será la R4, pero cuando la vea muy barata, en unos años más entonces! Big Grin