Foros de Supervaca.com

Versión completa: TThe Incredible Hulk.-the complete first season r1
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Title: The Incredible Hulk
Starring: Lou Ferrigno
Released: 18th July 2006
SRP: $39.98

Further Details:
Universal Home Video has revealed the official artwork for the first season of The Incredible Hulk which stars Lou Ferrigno and Bill Bixby. The four-disc package will be available to own from the 18th July, and should set you back around $39.98. Each of the episodes will be presented in 1.33:1 full frame, along with English Dolby Digital 2.0 Mono tracks. According to our friends at TVShowsOnDVD.com, the set will include both pilot telefilms, the 10 regular weekly episodes from the short first season, and a bonus episode "Stop the Presses" from season two. Extras will include a commentary track on the first telefilm, and a Lou Ferrigno introduction. We've attached our first look at the official package artwork below:
[Imagen: HulkS1.jpg]
mas info:
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5475
Me acorde de Cesar Costa y la carabina de ambrosio.
Y probablemente no tenga subtitulos en español ya que ultimamente ningun pack de de serie de tv de universal :cry: :cry: :x trae ya los subtitulos, es una politica de mierda ( ver Murder She Wrote 3th season, Columbo 3th season, Emergency! 2th season etc,)
aqui pueden ver algunos de los menus:
http://www.dvdactive.com/news/releases/ ... hulk6.html
Edmundo escribió:Me acorde de Cesar Costa y la carabina de ambrosio.
Ja ja, también fue lo primero que me vino a la mente, pero quien era Hulk en ese sketch?

Estaría bien que lo pusieran como referencia en los extras Tongue
Eliseo escribió:
Edmundo escribió:Me acorde de Cesar Costa y la carabina de ambrosio.
Ja ja, también fue lo primero que me vino a la mente, pero quien era Hulk en ese sketch?

Estaría bien que lo pusieran como referencia en los extras Tongue

Siempre pense que era la Peggy 8)
Edmundo escribió:Me acorde de Cesar Costa y la carabina de ambrosio.

De lo único que me acuerdo de la Carabina de Ambrosio era de Gina. Que mujerón.