Foros de Supervaca.com

Versión completa: RANGO Theatrical and Extended Version
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
Páginas: 1 2
[Imagen: 21717_large.jpg]

Spoiler: Mostrar
[Imagen: 21717_front.jpg]


Paramount Home Entertainment has announced the Blu-ray release of Rango, the Industrial Light & Magic computer-animated film from director Gore Verbinski (The Pirates of the Caribbean) that earned more than $230 million at the worldwide box office earlier this year. Johnny Depp voices Rango, a chameleon who dreams of being a fearless hero and gets the opportunity to do just that when he inadvertently becomes the sheriff of a lawless desert town in the Wild West.

In addition to theatrical and extended versions of the film, the Blu-ray edition will offer a variety of special features:

Filmmakers Commentary: Director/co-writer/producer Gore Verbinski, head of story James Ward Byrkit, production designer Mark "Crash" McCreery, animation director Hal Hickel and visual effects supervisor Tim Alexander dissect the extended cut of the film


Breaking The Rules, Making Animation History: Discover how Gore Verbinski and Industrial Light & Magic prepared for their first animated movie by following every step the filmmakers made to create the film.
Part 1: The Stage Is Set
Part 2: Now We Ride

Real Creatures of Dirt: Animal experts talk about the real creatures that inspired the characters of Rango, while the filmmakers explain why they chose specific animals to reflect certain personality traits.


Storyboard Reel Picture-In-Picture: Enhance your movie-viewing experience by watching the theatrical cut of the film with picture-in-picture storyboards.


A Field Trip to Dirt: Using the technology and footage from ILM's special cameras, viewers are put in control of their own tour of Dirt. From there, users can select the streets they want to explore and the characters they'd like to interact with, discovering trivia and other bonus footage along the way.


Deleted Scenes


Never-Before-Seen Alternate Ending


Theatrical Trailer
Rango is set to arrive on July 12th in a Blu-ray/DVD/Digital Copy combo pack.



Sign up to be notified when this item becomes available
Todavia no la veo pero me sorprende que la principal publicidad de la pelicula sea que Johnny Deep dobla a Rango siendo que tanto en España como en Mexico la mayoria la van a ver doblada.
Eso de España que Juan??? jajajaja a quién le importa cuando sale en España??? Tongue Pon cuando sale en México!! Tongue
Alca_Star escribió:Todavia no la veo pero me sorprende que la principal publicidad de la pelicula sea que Johnny Deep dobla a Rango siendo que tanto en España como en Mexico la mayoria la van a ver doblada.

Pues a mí me gusta doblada
:mrgreen:
A mi me gusto la pelicula, pero como para niños de 6 para abajo yo no se las pondria, esta muy oscura y violenta para lo que es.
Spoiler: Mostrar
El doblaje a mi si me gusto y esos acentos rancheros que usan son adecuados y me encanto la voz de Joaquin Cosio como la serpiente Jake.
En si la historia no es muy original pero su estilo del viejo oeste encanta y tambien la aparicion de :
Spoiler: Mostrar
La imagen de clint eastwood, que yo sepa dio los derechos para su imagen en el film
to much information, delete, delete, delete
bloddy escribió:A mi me gusto la pelicula, pero como para niños de 6 para abajo yo no se las pondria, esta muy oscura y violenta para lo que es.
El doblaje a mi si me gusto y esos acentos rancheros que usan son adecuados y me encanto la voz de Joaquin Cosio como la serpiente Jake.

Exacto. Es uno de los pequeños privilegios del doblaje mexicano.
Y lo escuché y grité "El Cochiloco"!

Buen doblaje, insisto me gustó
@gonzalo MX

Eh? Me sobrepase? lo del doblaje lo puse YA en spoiler.
Pero nada mas de lo que puse cae en lo que es un spoiler,
Spoiler: Mostrar
eso ni la voz de joaquin cosio que ya se sabia
A mí me hubiera encantado que el Sr. Spoiler hubiera hecho su propia voz, desafortunadamente se retiró como actor en 2008 Sad
bloddy escribió:@gonzalo MX

Eh? Me sobrepase? lo del doblaje lo puse YA en spoiler.
Pero nada mas de lo que puse cae en lo que es un spoiler,
Spoiler: Mostrar
eso ni la voz de joaquin cosio que ya se sabia

No te preocupes Bloddy, nada de o que dijiste es spoiler, no necesitas ponerlo así. Ese mensaje de Gonzalo no era para ti =P jajajaja
México julio
No la pude ver en cines, pero la comprare cuando salga.
Esta película si la estoy esperando para agregarla a mi colección. A esperar que sea Julio. Saludos!!
excelente movie esperaremos a julio pues......... :palmas:
Paramount Home Entertainment has announced the Blu-ray release of Rango, the Industrial Light & Magic computer-animated film from director Gore Verbinski (The Pirates of the Caribbean) that earned more than $230 million at the worldwide box office earlier this year. Johnny Depp voices Rango, a chameleon who dreams of being a fearless hero and gets the opportunity to do just that when he inadvertently becomes the sheriff of a lawless desert town in the Wild West.

In addition to theatrical and extended versions of the film, the Blu-ray edition will offer a variety of special features:

Filmmakers Commentary: Director/co-writer/producer Gore Verbinski, head of story James Ward Byrkit, production designer Mark "Crash" McCreery, animation director Hal Hickel and visual effects supervisor Tim Alexander dissect the extended cut of the film

Breaking The Rules, Making Animation History: Discover how Gore Verbinski and Industrial Light & Magic prepared for their first animated movie by following every step the filmmakers made to create the film.
Part 1: The Stage Is Set
Part 2: Now We Ride

Real Creatures of Dirt: Animal experts talk about the real creatures that inspired the characters of Rango, while the filmmakers explain why they chose specific animals to reflect certain personality traits.

Storyboard Reel Picture-In-Picture: Enhance your movie-viewing experience by watching the theatrical cut of the film with picture-in-picture storyboards.

A Field Trip to Dirt: Using the technology and footage from ILM's special cameras, viewers are put in control of their own tour of Dirt. From there, users can select the streets they want to explore and the characters they'd like to interact with, discovering trivia and other bonus footage along the way.

Deleted Scenes

Never-Before-Seen Alternate Ending

Theatrical Trailer

Rango is set to arrive on July 12th in a Blu-ray/DVD/Digital Copy combo pack.
Save $5 on Rango

Enter code RANGO5GO at checkout and save on Rango on DVD or Two Disc Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy. Shop here now.

Alca_Star escribió:Todavia no la veo pero me sorprende que la principal publicidad de la pelicula sea que Johnny Deep dobla a Rango siendo que tanto en España como en Mexico la mayoria la van a ver doblada.

Simplemente por que a la Mayoría de la gente se le hace "un buen actor" Juanito digo Johnny Depp y ya han conocido la mayoría de sus Trabajos como Piratas del Caribe , El Jóven manos de Tijera, Swenney Todd, etc etc. Te imaginas si la publicidad dijera "Ricardo Tejedo en la voz de Rango" ¿Todos se quedarían A chingado y ese quién es? Eso pasaría por que a los actores de doblaje no se les da un reconocimiento, pero que no dijera que los mascabrothers,Eugenio Derbez , Ludwika Paleta, Marco Antonio Regilo Danna Paola por que Wow no manches hay que ir a Verla , Es por eso que se le acredita más a dicho actor .
¿Cual sera la duracion de la version extendida?
Me gusta así, sin el márgen naranja
Me voy por la nacional!
Paramount siempre ha importado los discos gringos, no hay de qué preocuparse.

Lo único malo es que son 15 días más de espera Sad
cupon con $5 USD de descuento http://www.paramount.com/PHE/newsletter/july2011/ se habilita Julio 8
jessrdz escribió:
Alca_Star escribió:Todavia no la veo pero me sorprende que la principal publicidad de la pelicula sea que Johnny Deep dobla a Rango siendo que tanto en España como en Mexico la mayoria la van a ver doblada.

Simplemente por que a la Mayoría de la gente se le hace "un buen actor" Juanito digo Johnny Depp y ya han conocido la mayoría de sus Trabajos como Piratas del Caribe , El Jóven manos de Tijera, Swenney Todd, etc etc. Te imaginas si la publicidad dijera "Ricardo Tejedo en la voz de Rango" ¿Todos se quedarían A chingado y ese quién es? Eso pasaría por que a los actores de doblaje no se les da un reconocimiento, pero que no dijera que los mascabrothers,Eugenio Derbez , Ludwika Paleta, Marco Antonio Regilo Danna Paola por que Wow no manches hay que ir a Verla , Es por eso que se le acredita más a dicho actor .

Igual pasó con A Christmas Carol, que al menos ahí usaron tecnología en la que, hasta cierto punto, sí era como actor este... Jim Carrey (se me fue el nombre). Pero sí, el único caso en el que si funcionará al 100% será con la de El Gato con Botas, ya que Antonio Banderas seguirá doblándose a sí mismo (uy)
Review blu-ray
[Imagen: 21717_medium.jpg]
Movie [Imagen: b10.jpg]
Video [Imagen: b10.jpg]
Audio [Imagen: b10.jpg]
Extras [Imagen: b7.jpg]
Overall [Imagen: b9.jpg]

Cita:Equally impressive is Paramount's reference-quality Blu-ray release. Yielding faultless video and audio to go along with a fair assortment of extras, this is a must-own release and is all but guaranteed a spot in this year's best-of Blu-ray compilation list. Rango earns my highest recommendation.
ya la quiero!
Cita: Rango is not only a breathtaking display of cutting edge modern technology in every scene, but it's also a far more structurally mature yet still elementally fun and diversional picture at its core, more so than most any of its contemporaries.

[Imagen: gallery_83989_34758_5493428924d4e5953159cc.gif]
Preventa en Sams
[Imagen: 746887g.jpg]
$275
hasta el 22 de Julio
http://apps.sams.com.mx/ebusiness/preve ... mid=746887
Ya la vi en Block como no entraba no la sacron es la misma edicion de USA todo en Ingles tiene slipcover
gonzalo MX escribió:Ya la vi en Block como no entraba no la sacron es la misma edicion de USA todo en Ingles tiene slipcover
La portada/slipcover que viste es como la portada gringa con el margen naranja
[Imagen: 21717_medium.jpg]
o como esta sin margen ??
[Imagen: 7506005925537.jpg]
la caja no la vi como trae el slip y esta todo en celfan no se ve, el slip es muy parecido a la imagen de arriba
[Imagen: XCbnc.jpg]
[Imagen: HN8K5.jpg]
[Imagen: UATUa.jpg]
[Imagen: XYq2I.jpg]
[Imagen: 5U5ZM.jpg]
Páginas: 1 2