06-16-2003, 09:15 AM
pues les contesté y aquí su respuesta final:
GRACIAS A TODOS POR SU AYUDA!!!!!!!!
Cita:Thanks for contacting us at Amazon.com.sólo queda esperar que llegue pues ya está como Shipping Soon en mi cuenta..... y espero que no sea enviado por DHL.... aunque el tipo de envío Expedited International Shipping que una vez usé fue por correo certificado especial..... en fin...... le cuento cuando me llegue y termine la historia......
First, please allow me to apologize for the problem you experienced
with your shipment. I have placed a new order for this item. There
will of course be no charge for this replacement. Here are the
details of the new order:
Order Number: XXX-XXXXXXX-XXXXXXX
Shipping Speed: Expedited International Shipping
Estimated Delivery Date: June 27-July 4, 2003
As the cost of return shipping is prohibitively expensive in this
case, you do not need to return the original item.
I hope this solution is satisfactory. Thank you again for shopping
at Amazon.com.
Best regards,
Debbie Hesketh
Amazon.com Customer Service
http://www.amazon.com
GRACIAS A TODOS POR SU AYUDA!!!!!!!!